Benq Siemens E71 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Benq Siemens E71 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BS 22-03-2007

Een enorm goede telefoon! Veel functies, snel besturingssysteem, de camera maakt snel foto's. Het enige wat jammer zou kunnen zijn is dat de radio geen rds heeft. Ik heb er een geheugenkaartje van 1gig in, dat is vooralsnog voldoende voor muziek en foto's. Voor de prijs een erg compleet en mooi vormgegeven toestel!

NSA 15-03-2007

Absoluut een toppertje. Zelf in duitsland gekocht voor een zeer zachte prijs. kwalitatief uitstekende afwerking. Geen bugs, menu is snel kortom een echte aanrader!!!

cihanski 03-03-2007

Een paar dagen in bezit en kan niet anders dan lof uiten voor dit toestel. Vanwege het failisement van BenQ-Siemens voor een prikkie gekocht en als men goed kijkt naar de specificaties, is dit toestel nagenoeg van hetzelfde kwaliteit als bijvoorbeeld een Nokia 6233.

Tel daarbij op dat dit toestel een kwalitatief mooier beeldscherm heeft, dunner en lichter is, dan heb je toch wel een mooi toestel in je bezit.